söndag 31 januari 2010

lördagen och dagens


lördagen
vaknade av att bästavän ringde och väckte mig
prata med han nån timme elr så
sen låg jag typ bara i sängen hela dan och kolla på film
kvällen vart de stormiddag här eftersom Jenny typ imorgon fyller 40
sen efter de promenerade jag iväg mot corner
men det tog stop vid shell där jag träffa ogge och magnusson
dom försökte få igång ogges epa så dom skulle bärga den med magnusson och när dom hade kopplat fast de och skulle dra så poff sprack det typ i mitten på ogges kofångare, toppen (y), tkr synd om han så mkt som den epa har hunnit jävlas med han nu :/, aja, sen kom josefin och vi stog där och så brydd ut och fröööööööös
efter stått där och sett brydd ut tog vi och gick in på shell och jag köpte en varm choklad och ett KINDERÄGG! bara för att ;)
sen vart de corner, men det sög så jävla hårt, så jossan hrde film och åkte hem och såg på film med sin mamma, kvar blev jag med Jeppe,Denka, Ogge och Magnusson.
sen vid elva tiden gick jag hem
23:16 ringde Christian Edgren och va social med mig ett tag :)
sen vart de bara sovasovasova

Dagens*

vakna vid 10 av ett sms
otroligt att jag vakna av ett sms bara ;)
aja, så jag har lagat här sen dess
ska ner och käka frukost/lunch nu

pussen

/kinder'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar