söndag 8 augusti 2010

de bara e så


de bara e så
jag ryser när jag hör ditt namn, de bara e så
glömm allt de dumma som jag sagt, de bara e så
babe lyssna jag vill vara din tjej, de bara e så
du och jag har varit vänner ganska länge nu
och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu
vill vara mer än din vän, vill vara din prinssesa
ska göra allt jag någonsin kan för att gör dig till min
vill vara hon du kan ringa när allting är som skit
vill att du ska vara killen jag vaknar upp bredvid
för varje gång jag är med dig så bilr jag varm
de pirrar i hela kroppen
jag vill bara ta din hand och aldrig släppa taget
bara få vara i din närhet
och kyssa dig på munnen och ge dig all min kärlek
och jag vet att de kan bli bra, de bara e så
ligger sömnlös på nätterna bara tänker på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar