tisdag 31 augusti 2010

JAAA



haha, vilken dag (;
vaknade i soffan idag igen, vart trött och somande i soffan en dag till :D
sover fan bäst där

men vart lite försenad dag, men snabb som man va hann man med en promis innan skolan :D skööönt de
sen skoooola, de söööööööög

efter skolan fick man skjuts hem av pontus, snäll kille
första jag gjorde va att ta och koka mig lite makaroner :D, mmmmmmums!
sen vart de bara pack väskan med alla hästkläder och de och gå ner mot stallet

haha, vilken träning, kände av benen redan i uppvärmningen, men vaffan har inte tränat med salmiak sen maj, så jaa :D
men fick bra för att vara första gången på länge tkr :)
saknat min lilla fis mkt!

som tur va slapp jag gå hem från snällrappe kom och skjutsa hem mig :D
annars hade min ben verkligen varit döda kan jag lova

nu har jag precis duschat i våran läskiga källare :o
och nu sitter man här och fikar och ser söt ut :)



JIPPI, DE KÄNNS BRA NU!
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar